Како да избришам rogue софтвер?

Блогот е преместен на http://tutorialsten.blogspot.com/

Линк до овој пост http://tutorialsten.blogspot.com/2010/09/rogue.html

7 Responses to “Како да избришам rogue софтвер?”

  1. […] { November 9, 2009 @ 12:16 am } · { Uncategorized } Како да избришам rogue софтвер? […]

  2. Влатко во врска со autoruns дека на страната е мислам за виста можи да се користи или не ? Зошто јас имам xp windows ?

  3. Може да се користи на XP, Vista, 7.
    Не сум пробал на постари верзии, но на овие 100% може да се користи.

  4. Дај ве молам некој нека ми помогне ова ке ме мрдне неможам никако да го избришам стигнав до третата точка и неможам никако да го најдам, фатив Vista Security Tool 2010 и јас незнам како го фатив и пробав со Malwarebytes Anti-Malware но неможам да го инсталирам програмчето затоа што ова вирусов изгледа го блокира. Ве молам некој нека ми помогне мое мсн Viktor_c@live.com

  5. eve i tuka eden tutorial kako da se trgne ova Vista Security Tool 2010 http://www.myantispyware.com/2010/03/16/how-to-remove-total-vista-security-uninstall-instructions/ samo sto mene ne mi ide bash ne razbiram najdobro.

  6. Во делот каде што сакаш да им објасниш на неписменковци како се одбира делот на “Прозорко” што не се вчитуваат сите глупости, те молам пиши Safe Mode, sо Save Mode само ќе очекуваат да се појави само 🙂
    поздрав, да се свети името твое !

Напишете коментар

